Wednesday, September 29, 2010

IMPIANKU..

Saat ini...impian aku hampir hancur...padahal dari awal-awal aku memang tau. tak boleh mengimpikan sesuatu yang mustahil....dan saat ini apa yang aku rasa, hati ni sedih. pilu. aku kecewa. rasanya sangat sakit...seperti dirobek2, dihiris2 dan hampir hancur berkecai....namun itu bukanlah satu2nya impian yg aku inginkan....banyak lagi impian lain yang perlu dilaksanakan.....oleh itu, mulai hari ini...aku perlu menanam impian yang tergendala sejak aku tersalah langkah x lama dulu....kadang-kadang aku terfikir, kenapa ini yang terjadi....tp, aku harus pasrah, redha...itu semua ketentuan Ilahi, ujian dariNya untuk aku lebih bersemangat untuk hidup....dan itu tandanya Allah sayangkan umatNya(aku) sebab bagi aku ujian yg agak berat untuk ditanggung...oh, air mata, berhentilah mengalir...hati, tabahlah...semangat, kuatlah...Ya Allah, semoga aku tabah menghadapi ujianMu...terima kasih Ya Allah...

1 comment: