Saturday, September 29, 2012

BILA ADA PERKARA BERBANGKIT, ORANG YANG PALING SERONOK SKALI ADALAH - BOYFRIEND SAYA !!

hhhmm  
semalam 
jumaat 
28 / 09 / 2012 

nana dengan dale
selesaikan satu problem 
antara kami berdua 

masalah kecik aje
tapi perlu tindakan segera
supaya tak de yang SEMAKIN makan hati 
lepas tu buat status facebook merapu - rapu

alhamdulillah

semuanya baik baik aje 
untung dapat si dia yang senang nk bawak berbincang

SATU PERUBAHAN :-

kalau dlu 
bila dia marah 
bahasa dia sangat kasar
KAU AKU lah yang mendapat

tapi sekarang ni
tak terkeluar pn perkataan tu

sbenanya nana lemah sangat bila dia cakap kau aku
bukan apa
nana memang kasar
tapi untuk seseorang yang nana respect
yang nana sayang
kalau boleh nana tak nak lah membahasakan diri
atau menggunakan bahasa kasar macam tu

orang yang macam tu selalu nya PANAS BARAN dia TERLAMPAU
sebab tu bila marah aje diorang tak boleh kawal
masa mula mula nana kene kau aku
terus terdetik 
kalau camni lah orang nya
aku memang tak boleh go

tapi masa tu cuba pujuk hati 
mungkin sebab dia dah terbiasa dulu
bila dah lama dengan nana nanti
mungkin dia faham
nana tak suka camtu

ALHAMDULILLAH 
akhirnya
ade perubahan
harap sampai akhir nanti

KESUDAHANNYA
harap terubat hati dia yang tak tenang dan tertanya tanya tu
nana selalu aje sayang kat dia 
tak pernah lupa pun

yang kelakar nya sampai termimpi dia dengan ayah dia 

ok lah
dah maghrib
jom solat :)

No comments:

Post a Comment